01 juni 2018

Cards for New borns / Kort till nyfödda

Idag visar jag kort till nyfödda!
Today I show cards for new borns!

Första kortet är till en liten tjej med papper från Ljusrosa serie.
Till kanten har jag använt diesen Pierced Label Border.
First card is to a little girl made with papers from Ljusrosa serie (light pink).
For the edge I have used the dies Pierced Label Border.


Stämplat med texten En liten Tjej.
Dekorerat med Sytt Hjärta och i det har jag knutit en rosett med Twine.
Stamped with the text stamp En liten Tjej
Decorated with Sytt Hjärta and made a bow with some Twine.


Andra kortet är till en liten kille med papper från Ljusblå serie.
Till kanten har jag använt diesen Chevron Pierced Border.
The second card is for a little boy made with papers from Ljusblå serie (light blue)
For the edge I have used the dies Chevron Pierced Border.


Har stämplat texten med En liten Kille.
Dekorerat med stjärnan från Mini tags set 2
Have stamped with the text stamp En liten Kille
Decorated with the star from Mini tags set 2.


Sista kortet är gjort med papper från Mintgrön serie.
Till kanten har jag använt en av diesen från Landskaps Bårder.
The last card is made with papers from Mintgrön serie.
To the edge I have used one of the dies from Landskaps Bårder.


Dekorerat med vimpel från Stitched Banners och hjärta från Small banners
Decorated with a banner from Stitched Banners and a heart from Small banners


Har stämplat med En liten Bebis.
Have stamped with En liten Bebis.


Ha en härlig dag!
Have a lovely day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar