04 juni 2018

Enhörning och äpplen

I väntan på att de senaste nyheterna från Gummiapan ska nå min brevlåda har jag gjort ett par kort med de näst senaste nyheterna :).
In anticipation of the latest news from Gummiapan, reaching my mailbox, I've made a couple of cards with some of the dies and tamps from the release before that :).


Den söta enhörningen har lagt sig ner för att vila lite. Texten syns bättre i verkligheten, den är embossad med vitt pulver på det turkosa papperet. 
The cute unicorn is taking a rest. The sentiment is more visible in reality, it is heat embossed in white on the turquoise paper.

Stämplar/Stamps:
Enhörning - 18010208
Always be yourself... - 18010209

Dies:
Enhörning - D180108
Stitched Banners - D160437
Scalloped Circles - D180112
Stitched Circles - D160401
Birdie - D170530

Papper/Paper:
Turkos serie
Mörkturkos serie
Rosa serie (Birdie)



Jag älskar verkligen den här äppel-dien. Den är så enkel och stilren, och samtidigt vacker. Den nedre delen av kortets framsida stansade jag med en bårder-die, och så satte jag grönt papper på kortets insida, så det tittar fram.
I really love this apple die, itś so clean and simple, yet so beautiful! I cut the lower part of the card front with a border die and put some green paper on the inside of the card.
Stämpel/stamp:

Dies:


//Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar