16 juni 2018

Brushos och lite nya dies...

Idag har jag färgat in papper med mina Brushos jag köpte hos Gummiapan på senaste träffen i Trelleborg. Så kul att experimentera fram mönster och färgkombinationer 😊
Today I have painted the papers with my Brushos I bought at Gummiapan on the latest meeting in Trelleborg. So fun to experiment with patterns and color combinations 😊

På första kortet har jag använt de här diesen...
On the first card I have used the dies...



...och textstämpeln Ville bara säga...
... and the text stamp Ville bara säga...


Har veckat blombladen med en pincett.
Have folded the petals with a tweezer.



På nästa kort har jag använt diesen...
On the next card I used the dies...




Ville ha något till mina tepåsar i husbilen och då passade diesen till Bärkorg perfekt!
Wanted something for my tea bags in the RV and thought the dies for Bärkorg suited perfect!




Blir kanske fler färgade papper från mig snart igen för detta var så kul!!
Perhaps I show some more colored papers soon again, cause this was so fun!!

Ha en trevlig helg!
Have a nice weekend!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar