07 juni 2018

Monstera, Monstera, Monstera!


Nu finns det Monsterablad överallt! På inredningstyger, kläder, tapeter och naturligtvis finns det dies!

You can see Monstera Leaves everywhere! On textiles, cloths, wallpaper and of course there is dies!



Till dagens blogginlägg bestämde jag nig för att göra några kort dekorerade med Monsterablad. Jag har använt tre olika dies: small, medium och large.

For todays blogpost I choosed to make some cards decorated with Monstera Leaves. I used three different dies: small, medium and large. 



På den här tagen har jag kombinerat Large och Medium Monstera med en Tulpandies (som jag klippt av lite) och Gräsdies.

On this tag is Large and Medium Monstera combined with a Tulpan dies (I have cut it) and Gräs dies.




På bakgrundspappret ser ni lite stämplat med "Sliten text".

At the background paper you can see some stamping with "Sliten text".



Medium Monstera tillsammans med andra dies.
Gel Paste på bakgrunden. Slutligen lite Metallic Wax.

Medium Monstera together with other dies. 
Gel Paste at the background. Finally some Metallic Wax.





Medium och Small Monstera tillsammans med Tulpan.

 Medium and Small Monstera together with Tulpan.




Dies jag använt. Som ni ser har jag inte använt hela tulpanen

Dies I used. As you can see I didn`t use the whole Tulip.


Ha en härlig dag!
Have a nice day!

/DT-Karin

1 kommentar:

  1. Ursnygga kreationer! Så fina blad o härliga bakgrunder.
    Like it! ��
    Vänligen SasSa

    SvaraRadera