30 juni 2018

Träd / Trees

Till idag har jag lekt med Gummiapans nya träddies!
Materiallista i slutet av inlägget.

For today I have played with Gummiapan's new tree dies!
Material list in the end of the blog post.


Först ett kort i kvistpapper!
Jag har färgat in vit slät cardstock med vanlig distress ink.
Jag har använt den fyllda trädkronan.

First a card in craft paper!
I have coloured normal white cardstock with regular distress ink.
I have used the filled tree top.


Nästa kort är oxå gjort med vanlig distress ink.
"Marken" längst ner är gjort med Pratbubblor bårder.
Trädkronan är i två lager med mörk färg underst.

Next card is also made with regular distress ink.
The "ground" in the bottom is made with Pratbubblor bårder.
The tree top is made in two layers with dark colour behind.


Här har jag använt distress ink oxide.
Även här är trädkronan i två lager.

Here I have used distress ink oxide.
Also here the tree top is in two layers.


Jag fick träd över som jag gjorde tags av.
Storleken är 5*10 cm.

I got some left over trees so I made tags.
Size 5*10 cm.



Här ser man tydligt skillnaden på vanlig distress och oxide.
Både är gjorda med Twisted citron för ljusgrönt.

Here you can clearly see the difference between regular distress and oxide.
Both are made with Twisted citron as light green.


Dies:

Stämplar / Stamps:

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar