25 juni 2018

A hug and Happy Birthday from the nature


Hi there!

Hope that you all are enjoying the summer!
I would like to send you a Sommar Kram, in english "Summer Hug"
So here it comes...
------------------------------
Hej där!
Hoppas att ni alla njuter av sommaren!
Jag skulle vilja skicka er en Sommarkram,
så här kommer den....


For this card with hugs I used:

Stamps:
( The Kram I used are outgoing, check if there is any left or you can find lots of others at Gummiapan)

Die:

Papers:

For the coloring I used Polychromos.

------------------------------

Till detta kort med kramar använde jag:
Stämplar:
( Kram som jag använde är utgående, kolla om det finns någon kvar eller så kan du hitta massor med andra hos Gummiapan)

Die:

Papper:

Till färgläggning så har jag använt Polychromos.



Happy Birthday Card

I just love the stamp happy birthday, it's lovely to color in shades!
I stamped & colored an extra Daisy and used some petals to look like they are falling from the flower.

This is what I used:

Stamps:

Die:

Polychromos for the coloring and Stickles silver on it.

------------------------------

Födelsedagskort

Jag bara älskar stämpeln happy birthday, den är helt underbar att färglägga i olika nyanser!
Jag stämplade & färglade en extra Daisy och använde några blomblad så att det skulle se ut som om dom faller från blomman.

Jag har använt detta:

Stämplar:

Die:

Polychromos till färgläggning och Stickles silver ovanpå.





Oink, oink...
Happy Birthday in many languages

Stamps:

Dies:
To make the holes for the pigs you can use either: Pierced circles or Stitched circles

I embossed the pigs in silver, aren't they cute!


------------------------------

Grymt, grymt...
Grattis på födelsedagen på många språk

Stämplar:

Dies:
För att göra hålen till grisarna så kan du använda antingen: Pierced circles or Stitched circles
Jag embossade grisarna i silver, är dom inte söta!




That's all for this time, Sommarkramar to you!

Det var allt för denna gång, Sommarkramar till dig!

DT-Lena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar