27 februari 2019

Animals

Hej!

Idag tänkte jag inspirera er med lite olika djur. Jag har gjort tre kort i CAS-stil med djurtema. Hoppas att du blir inspirerad!

Today I want to inspire you with different animals. I´ve made three CAS cards with animal theme. I hope you will be inspired!



Jag har använt akvarellpennor tillsammans med en pensel och vatten för att färglägga motiven på alla tre korten. 

I´ve used watercolour pencils together with a brush and water to colour my stamps in all three cards. 



Om du tittar under nyheter v.8 i shopen så hittar du dies till både isbjörnen och snigeln. Jag har dock inte använt det här. 

If you look under news in the webshop you can find dies for both the polarbear and the snail. I haven´t used it on my cards though. 



Detta är vad jag har använt till mina kort.

Stamps and die I used for my cards.


Hugs Åsa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar