19 december 2018

Tags

Jag har gjort tags där jag maskade ihop tre garnnystan till en liten hög med nystan, stämplade dit stickorna och texten. Själva tagsen hade jag liggandes i en låda men det skulle säkert bli jättefint att använda Old tags från Gummiapan. Dessa tags kan man ju sedan antingen ge bort i present eller julklapp till någon som stickar saker till andra, eller använda dem själv om man är en stickande person.

Här blev det ett suddigt foto, som får tas om vid tillfälle...

 Ett kort där jag målat blå himmel med distressdyna+vatten+pensel, stämplat texten i den fina pratbubblan, klippt ut, färgat kanterna med distressdyna och monterat på kortet.


Stämplar/Stamps:
Stickor & gran - 14030305
Handstickat av: - 14030708
Dubbel Pratbubbla - 15030402
Den mest magiska stjärnan på himlen är Du...


Jag hoppas att ni alla får en riktigt god jul!
//Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar