16 december 2018

50 och 75-årskort

Hej på er alla!
Hello to you all!

I dag blir det årets sista inlägg för min del... Förhoppningsvis ses vi igen nästa år, men om det blir här eller någon annanstans återstår att se!
Today it is my last blog post for this year... Hopefully I will see you again next year. Let's see  if it's here or elsewhere!

Mitt första kort gjorde jag till en av mina kollegor när hon fyllde 50 och hon älskar skor.
My first card I made to one of my colleagues when she's turned 50 and she just love shoes.

Skon är en gammal chipboard från Gummiapan som jag embossat i svart.
The shoe is an old chipboard from Gummiapan and I embossed it in black.

Har använt de här stämplarna och diesen:
Have used following stamps and dies:


På insidan har jag använt de här diesen/On the inside I have used the dies:


Använt följande dies och stämplar till kuvertet/Used following dies and stamps to the envelope:


Nästa kort gjorde jag till en man som tycker om kaktusar och här har jag använt stämpeln Kaktus med blomma.
Next card is made to a man who likes cactuses and I have used the stamp Kaktus med blomma.

Papperet är Svart - Grattis på olika språk och svart randigt.
The papers is black congrats in different languages and black striped.

Diesen jag använt/Dies I used:


Siffrorna är täckta med Glossy accent och kaktusen är målad med Copic.
The numbers is covered with Glossy accent and the cactus is colored with Copic.


Insidan av kortet.
The inside of the card.

Använt följande dies och stämplar/Used following dies and stamps:


Önskar er alla en God Jul och Ett Gott Nytt År!
Wish you all A Merry Christmas and a Happy New Year!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar