30 maj 2020

Pride

Snart skulle West Pride ha börjat i Göteborg, men det blir ju oxå annorlunda pga pandemin som pågår. Jag ville ändå lyfta fram Regnbågsflaggan!

Soon West Pride should have started in Gothenburg, but it will be different now with the pandemic going on. I wanted to celebrate the Rainbow flag!



Jag använde:

I used:


När jag inte har halvpärlor i rätt färg så tar jag vita och målar dem med mina Copics.

When I lack half beads in the right colour I use my white and paint them with Copics. 


Jag tänkte oxå visa några av korten från min livesändning på Gummiapans FB sida.

I also want to show some of the cards from my live stream at Gummiapan's FB page.



Vill ni se hur jag gjorde så finns filmen här:

Do you want to see how I created them go here:


/Petra

3 kommentarer:

  1. Vad är det för beställningsnr till dessa bra dies till sedlar eller presentkort, ?

    SvaraRadera
  2. Good to have-set, D190401!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag hade strul med datorn, men kom på att kolla nu, Tack för svaret

      Radera