15 maj 2020

For a little one's birthday




I'm in love
with Miku!

When I first saw little Miku, I had to make a card with this cutie!

-----


Jag är kär
i Miku!

Första gången jag såg Miku, så var jag bara tvungen att göra ett kort med denna sötnos!





I stamped a few more ducks from the Miku stamp and cut them out.

-----

Jag stämplade upp lite fler ankor från Miku stämpeln och klippte ut dom.



This is what i used/det här har jag använt:




Stamps/stämplar:


Dies:


Cardstock linen pink from Gummiapan
Coloring with Polychromos.

------

Cardstock linen från Gummiapan
Färgläggning med Polychromos


---------------------------------------------------------------


Calender page for June

------

Kalenderblad för Juni




This is what i used/det här har jag använt:




Stamps/stämplar:


If you want the months in german you find them here: Tyska månader

If you want the days in german you find them here: Tyska veckodagar




Coloring with Polychromos.

------

Färgläggning med Polychromos



Take care!

Ta hand om dig!


DT-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar