22 maj 2020

Klipp och variera

Tittade du på min livesändning på Gummiapans Facebook förra veckan? I så fall kanske du minns att jag klippte grenen med granatäpplen i tre delar.

Perhaps you watched my live on Gummiapan Facebook last week? If you did you might remember me cutting the Pomegranate in three pieces.


Original av "Pomegranate på gren" till vänster och den jag klippt till höger.


The original Pomegranate at the left and the one I cut at the right.



Här är delarna ihopsatta och du får en variation av den här stämpeln!

Pieces put together and you get a variation of this rubberstamp!




Originalet tillsammans med en biljett.

The original together with a ticket.




Akvarellfärgerna jag använt och stämpel samt dies till biljetten.

The water colours I used and the rubberstamp with dies for the ticket.


Ta hand om dig!

Take care!

/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar