16 januari 2020

Cupcake made with Robin

Hej på er!

Idag har jag gjort ett enkelt födelsedagskort.
Jag har gjort en cupcake av dies som är till något helt annat.

*****

Hello!

Today I have made a simple Birthday card.
I have made av cupcake with dies which is for something completely different.


Jag har stansat ut Dies till Robin i randigt papper och satt den upp och ner.
Färglagt ett moln och använt som frosting på cupcaken och dekorerat med ett litet hjärta på toppen.

*****

I have cut-out the dies to Robin in striped paper and put it upside down.
Colored a cloud and used as frosting on the cupcake and decorated with a little heart on the top. 


Till kortet har jag använt:
For the card I have used:

Dies:

Stämpel/Stamp:

Papper/Paper:
Gummiapans rosa serie


Kram från mig ♡
Hugs from me 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar