15 januari 2020

Alla hjärtansdag kort & Februari kalender

Valentines day
For Valentine's day I made a card with a reindeer, 
lots of flowers and love.

-----

Alla hjärtans dag
Till Alla hjärtans dag så har jag gjort ett kort med en ren,
massor med blommor och kärlek.




This is what I used to make this card/det här använde jag för att göra kortet:






Dies:
KRAM (I cut this one apart, so that I could use it any way I wanted)
(Jag klippte isär den, för att kunna använda den som jag ville)

Stamps:
Kiss me
Hjärta med lapp
XOXO

---------------------------------------

And...
here is my calendar for February!
Of course I included Valentines day in it as well!

-----

Och...
här är mitt kalenderblad för Februari!
Självklart så har jag tagit med Alla hjärtans dag också!






This is what I used/det här använde jag:




Stamps/stämplar:


Dies:
If you want the months in german you find them here: Tyska månader

If you want the days in german you find them here: Tyska veckodagar


And the beautiful banner in red...this banner was in the adventcalendar 2019.
-------
Den vackra bannern i rött...den bannern var i adventskalendern 2019.


Take care!

Ta hand om dig!

DT-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar