05 januari 2020

A Zombies dancemoves

Happy New Year!

I'm going to start 2020 with a Zombie.
When I see him, he looks like my son that loves EDM (Electronic Dance Music)
and does the Dab.
For you who doesn't know what that is...it's a dancemove.


---------------


God fortsättning!

Jag ska börja 2020 med en Zombie.
När jag ser honom, ser han ut som min son som älskar EDM (Elekronisk Dans Musik)
och dabbar.
För dig som inte vet vad det är...så är det en dansrörelse






This is what I use to make this card/ Detta har jag använt för att göra kortet:

Dies:

Stamps/Stämplar:

Paper/Papper: limegrön serie






This is what I use to make this card/ Detta har jag använt för att göra kortet:




Dies:
Grattis (this one isnt' available anymore, but you can find lots of Grattis here

Stamps/Stämplar:

Paper/Papper: Gul serie




Take Care!

Ta hand om dig!

DT-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar