14 augusti 2018

Reindeer cards

Hello

Today I like to show you two cards with two cute reindeers from Gummiapan. I love the reindeers and I like to show you more in my next posts.
Heute mag ich euch zwei süße Rentiere von Gummiapan zeigen und da ich die so gerne mag, werde ich euch in meinen nächsten Beiträgen noch mehr Rentiere zeigen.


Here my fisrt card with the angel reindeer. I decidet to create a CAS card. The sentiment means, with angel dust is everything easier.
Hier meine erste Karte mit dem Engelrentier. Ich habe mich da entschieden die Karte schlicht und einfach zu halten. 






Here is the second card with the reindeer that like to go to fishing. I like him. He is so cute!
Hier die zweite Karte mit dem Rentier das gerne zum angeln geht. Ich mag ihn, der ist so süß!




This things I used for my cards:
Diese Dinge habe ich für die Karten verwendet:
- Änglaren stamp
- Fiskarren stamp

See you soon
Bis bald

DT-SISSI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar