12 augusti 2018

A last summer card!

Hi!

Nu är mitt sommarlov slut och det är dax att börja jobba.
Men ett sista sommarkort vill jag visa.
Jag har gjort en strand med en lång rad med flip flops!

Now my summer vacation ends and it's time to start working. 
But a last summer card I want to show.
I have made a beach with a long row of flip flops! 


Jag har använt / I have used: 
Stämplar:
18060315 flip flop
18060225 Fun in the sun!
18060220 Life's a beach


Mitt andra kort fick jag inspiration på vägen till jobbet.
Längst hela gata är det massa päronträd.

My other card I got the inspiration on the way to work. 
At the across the street is the lot of pear trees. 


Jag har använt / I have used: 
Dies:
D180223 Päron
D180225 Äpple & päron
Stämpel:
17030115 Trädbakgrund


Sista kortet är lite höst inspirerat.

The last card is a bit fall inspired. 

Jag använde / I have used: 
Stämpel
18040301 Fantasiblommor
Dies:
D180206 Love

Det var allt för mig denna gång.
Vi ses snart igen.

It was all for me this time. 
We will see you again soon.



Hastalapasta!


1 kommentar:

  1. Love your beach card very much!

    Greetings from Germany
    Ines♥

    SvaraRadera