02 augusti 2018

Kalenderblad och Rudbeckia kort.

Här kommer några till av mina kalenderblad till min födelsedags- komihåg-kalender.
 Där jag använt mig av en del av de nya djurstämplarna som kommit i shoppen.
Fler av mina månadsblad huttar du här  och hur jag gjort hittar du här.

Here comes some more of my months in my calender
You can find more information  her and her.
Tyvärr är det svårt att få med glittret på bilderna,
men om du tittar noga, då kanske....
 
Här kommer de tre första månaderna jag gjort tidigare.

Nu gäller det att komma på  några bra stämpel-
 teman till de fem månaderna som är kvar.

Här kommer också ett födelsedagskort.
Med den härliga Rudbeckian och dies Bård.
Jag har klippt ut blommorna och fäst dem med 3D-kuddar.
Siffror finns det flera ställen på kortet som man kan sätta dit
om man vill ha med hur många år kortmottagaren fyller

And here is one Happy birthday card with the
 lovely  Rudbeckia and die Bård




DT-Zora


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar