15 november 2017

Kort till kollegor / Cards for colleagues

Idag visar jag er några kort som jag gjort till kollegor.
Peter och Rickard byter avdelning inom företaget och Staffan fyller 50 år.
Today I show you some cards I have made for colleagues.
Petra and Rickard are changing department within the firm and Staffan turns 50 years.

Till både Peters och Rickards kort har jag använt de nya molndiesen
och de nya snirkliga textdiesen.
For both Peter's and Rickard's cards I have used the new cloud dies
and the new swirly text dies.
Thank You
Lycka till
Good Luck
Tack

Inuti stämplade jag Från arbetskamraterna.
Inside I stamped Från arbetskamraterna (From the colleagues).


Jag tyckte det passade bra med silverstjärnor i skakfönstret.
I thought it looked good with silver stars in the shaker window.






Till Staffan som är vår miljöexpert så kompletterade jag med solen.
For Staffan who is our environmental expert i added the sun.


I skakfönstret har jag bland annat lagt i talet 50 som jag stansat ut
i krympplast och värmt.
In the shaker window I have among other stuff put in the number 50
that I have diecut in shrink plastic and heatened.



Hoppas ni gillar detta!
Hope you like it!

Glöm inte att idag är sista dagen att söka till Gummiapans DT 2018!
Do not forget that today is the last day to apply for Gummiapan's DT 2018!

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar