17 november 2016

Lite julkort och annat/Some christmas cards and other

När ni läser detta har jag det skönt på vår miniweekend resa med familjen och vänner. Nu är snart november månad också slut och det är hög tid att börja med julkorten för i år. Själv brukar jag lägga dom sista på brevlådan dagen innan julafton, men i år har jag bestämt mig för att vara klar tidigare. Vi får se hur det går.....
Här kommer några julkort som jag gjort redan. Älskar alla dom nya stämplar och dies med jultema. Julen är min favorit högtid.

When you read this I´m haveing a good time on our miniweekend trip with the family and friends. Now is the month of November soon also ending and it's high time to start with the christmas cards for this year. I usually put them in the mailbox the last day before christmas, but this year I have decided to be finished earlier. We shall see how it goes.....

Here are some christmas cards that I made already. Love all those new stamps and dies with christmas theme. Christmas is my favorite holiday.

Här har jag använt diesen Delad Gran och stämpeln Frohe Weihnachten som jag har delat på
Here I have used the dies Delad Gran and the stamp Frohe Weihnachten that I have split

Här är det använt diesen Liten God Jul samt stämpeln Ren
Here I haved used the dies Liten God Jul and the stamp Ren


Och som ett litet avbrott från julkortsverkstaden gjorde jag ett enkelt kort med söta Dino på som kan skickas till någon som behöver muntras upp.

And as a little break from the Christmas cards workshop, I made a simple card with cute Dino on that can be sent to someone who needs cheering up.


På återseende
See you again
DT-Jenny S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar