03 november 2016

Jul och födelsedag/Christmas and birthday

Här kommer nu två  nya kort från mig. Ett för den stundande julen och ett för någon som fyller år.
Here comes two new cards from me. One Christmas and one birthday.

På julkortet har jag använt mig av den nya dien "old paper" som kortbas och till det mönstrade pappret. Jag har även använt dien "kopplade stjärnor" och till "stor trolltomte" både die och stämpel.
Målat med Promarker. Lite glitterlim i tofsen och i skägget.
On the christmas card I´ve used the new die "old paper" as card base and also to the patterned paper.
I´ve also used the die "kopplade stjärnor" and both stamp and die to "stor trolltomte"
Colored with Promarker and some glitter at the top of the cap and in the beard.

På nästa kort har jag använt de tre nya fina kaktusstämplarna.
- kaktus med blomma
- smal kaktus
- kaktus
Jag har även använt den nya roliga "grattis" dien och den lilla trollsländan dien.
Målat med Promarker.
On the next card I´ve used the new cactus stamps
- kaktursmed blomma
- smal kaktus
-kaktus
I´ve also used the die "grattis" and the little one from "trollsländan" dien.
Colored with Promarker.

Tack för titten/Thanks for looking

DT-Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar