20 september 2016

You are a star !

Mine kort i dag, er inspireret af tekststemplet "Du er en stjerne !".

My cards today are inspired by the text stamp saying "You are a star!".


Det første kort er lavet med dien "Kopplade stjärnor", som jeg har standset ud 2 gange og så byttet midten af stjernerne ud, med en anden farve. Teksten er stemplet.

This first card is made with the die "Kopplade stjärnor", that i cut out 2 times and then swapped out the inner stars, with another color. The text is stamped.


Derefter er stjernerne monteret på kortet med 3D-klæbepuder. Den nederste kant på det mønstrede ark er også standset med en die fra "Bårder set", hvorefter det mønstrede ark er monteret på kortet med 3D-klæbepuder.

Then i mounted the stars on the patterend paper with 3D foam pads. The bottom edge of the patterend paper is cut with a die from the "Bårder set", and then mounted it on the card with 3D foam pads.


Indeni kortet har jeg stemplet lidt stjerner i hjørnet og håndtegnet en kant.

I stamped some stars in one of the corners inside and hand-draw a edge.


Det næste kort har jeg holdt i samme farver. Jeg startede med at stempler en stjerne på det hvide karton og derefter en anden stjerne på et blåt papir, som jeg klippede ud og monterede ovenpå den første med 3D-klæbepuder. Denne stjerne har jeg givet et lag Glossy Accents, så den er helt blank.

The next card is in the same colors. I started with stamping a star on the white cardstock and then another star on the blue paper, this i cut out and mounted on top of the other with 3D foam pads. This star i also gave a layer of Glossy Accents, so its all shiny.


Så har jeg standset en hulkant med en die fra "Bårder set" og monteret det det hvide karton på kortet med 3D-klæbepuder.

I cut an edge of holes with one of the dies from the "Bårder set" and mounted the white cardstock on the card with 3D foam pads.


Jeg har brugt følgende materialer / I've used the following materials:

- Stjerne die / Star die, "Kopplade stjärnor".
- Kant dies / Edge dies, "Bårder set".
- Stor stjerne stempel / Big star stamp, "Stor randig stjärna".
- Mellem stjerne stempel / Middle star, "Prikad stjärna".
- Lille stjerne stempel / Little star, "Stor sliten stjärna".
- Tekst stempel / Text stamp, "Du er en stjerne" ("You are a star" in Danish).
- Farvet papir / Colored papers, "Gråblå serie".

Ha' en dejlig dag.

Have a lovely day.

DT - Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar