29 september 2016

Snart är det jul/It´s Christmas soon

Nu är det bara snart 2 månader kvar till min favorit helg på året, just det JULEN. Älskar allt som har med denna tid att göra. Alla dekorationer och ljus som finns.

Därför tänkte jag visa två snabba julkort idag. 

Now it's just almost 2 months left to my favorite weekend of the year, that particular Christmas. Love everything about this time to do. All decorations and lights available.

Therefore, I will show two quick Christmas card today.


 Här har jag använt mig av julklappsäck och sen har jag stämplat med Julpost på den. Julklappsäcken står sen i lite snö som jag har gjort med 3D snow effect.

Here I am using julklappssäck and then I stamped with Julpost on it. Julklappsäcken stands then in the little snow that I have made with 3D snow effect.


Jag älskar snögubbar och denna raring är bara så fin. Här har jag maskat in Julkram i skylten och sen lagt 3D snow effect på honom för att få honom fluffig.

I love snowmen and this is just so cute. Here I have meshed in Julkram in the sign and then added 3D snow effect on him to get him fluffy.

Det var allt för idag
That's all for today

DT-Jenny S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar