06 september 2016

With owl my heart !!

I dag er det blevet til et enkelt uglekort. Jeg er vild med denne ugle og teksterne den kommer med :)

Today i have a single owl card for you. I love this owl and the texts that comes with it :)


Fronten af kortet, er et stykke ensfarvet papir, fra den brune serie, herpå har jeg gentaget stemplet "Slitna streck" flere gange, får af få det en smule træ-agtig. Så har jeg standset hul med en die og det samme har jeg gjort i den sorte maske under fronten, dog med en lidt mindre cirkel end den første.

The front of this card, is a piece of brown paper, from the brown series. I have repeated the stamp "Slitna streck" several times to get it wood-like. Then i cut a hole in it with a die and also in the black mask beneath, however, with a smaller die than the first one.


Uglen er stempler på flere ensfarvet ark papir, rosa og gul serie, samt hvid og derefter klippet ud i de dele jeg skulle bruge. Delene er samlet med 3D-klæbepuder for at give uglen lidt liv. Bladene er også stemplet og klippet ud. Ugle, tekstbannere og blade er monteret på kortet med 3D-klæbepuder, for jeg kan godt lide den dybde det giver.

The owl is stamped on different papers, rose and yellow series, and white. Then cut out in to the pieces that i needed. The parts are mounted with 3D-foampads, to give the owl some life. The leaves are also stamped and cut out. The owl, text banners and leaves are mounted on the card with 3D-foampads, because i like the depth it provides.


Den sidste af de 3 tekster der følger med ugle stemplet, har jeg brugt inde i kortet, sammen med et stemplet bad, som er klippet ud og limet på med 3D-klæbepuder. Kanten er håndtegnet.

I used the last of the 3 text that comes with the owl stamp, inside the card, together with a stamped and cut out leaf, which is mounted with 3D-foampads. The edge is hand drawn.


Jeg har brugt disse stempler og materialer / I've used these stamps and materials:

- Streg stempel / Line stamp, "Slitna streck".
- Ugle og tekst stempler / Owl and text stamps, "Ugglekit".
- Blad stempel / Leaf stamp, "Stort blad".
- Runde dies / Round dies, "Stitched Circles", 10 størrelser / 10 sizes.
- Brunt papir / Brown paper, "Brun serie".
- Rosa papir / Rose paper, "Rosa serie".
- Gult papir / Yellow paper, "Gul serie".
- Grønt papir / Green paper, "Klargrön serie".

Håber i syntes om det jeg havde til jer i dag :)

Hope you liked what i had to show you today :)

DT - Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar