03 september 2016

Kärlek och flirt/Love and flirt

Då var det åter dags för mig att visa upp två kort som jag hoppas kan inspirera lite.
Time for some cards and inspiration from me again.

Först ut ett litet "flirtigt" kort med stämpeln "snigel med hjärtan" och texten "hallå där snygging".
Målad med Promarker.
Gummiapans fina mönstrade papper.
Dies jag använt är stitched circle, trollslända och hjärta.
First card is maybe a little "flirty" with the stamp "snigel med hjärtan" and the text "hallå där snygging" (hi there handsome).
Colored with Promarker.
Gummiapans Lovely paper.
Dies I´ve used stitched circle, trollslända and hjärta.
På nästa kort har jag använt mig av den lite galna men söta killen "Joe" och texten "I love you".
Målad med Promarker.
Dies stitched circles och hjärta.
At the next one Ive used the little crazy but sweet boy "Joe" and the text "I love you".
Colored with Promarker.
Dies stitched circles and hjärta.

Tack för denna gång/Thanks for this time.

DT-Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar