30 juni 2021

Regnbåge igen / Rainbow again

 Som ni kanske vet nu så älskar jag regnbågar! Så här kommer en till...

As you might know, I love rainbows! Here is one more...


Jag valde att skapa mitt motiv på insidan och stansa ut framsidan så den ramar in det.

I chose to create my motif on the inside and then cut out the front so it works as a frame.


Det blir dock inte så mycket plats kvar att skriva på.

There will not be so much place to write a message on.


För att stansa ut regnbågen tejpade jag ihop cirkeldiesen med lite washitejp.

To diecut the rainbow I taped the circle dies together with some washi tape.


Jag valde att använda Gummiapans papper och stansade ut till drygt hälften. Annars kan man ju använda vitt papper och färga in varje båge för sig. Ni vet väl att Gummiapan har superbra och billig dubbelhäftande tejp?!? Se länk i slutet!

I chose to use Gummiapan's paper and diecut to slightly more than half. Otherwise you can use white papper and colour it in bow by bow. Do you know that Gummiapan sells good and cheap double adhesive tape?!? See the link in the end!


Material:

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar