02 juni 2021

Blandade tags



Ni som tittade på Gummiapans livesändning förra veckan känner nog igen några tags jag visar här idag, men här är även ett par nya.

If you joined the Gummiapan live last week you might recognize some of todays tags, but there is a couple of new.

 
Jag har använt en brun papperspåse och ett offwhite gammalt papper till att göra de här tagsen.

I used a brown paperbag and an offwhite old paper to make those tags.




Runda tags jag dekorerat med olika utstansade föremål jag gjort med dies från förra veckans release.
Jag har också använt några av Gummiapans stenciler: no. 6, 12 och 19.


Circletags decorated with images I made with some of  the dies from last weeks release.
I also used some of the stencils from Gummiapan: no. 6, 12 och19. 


Njut av dagen!

Enjoy your day!

/DT-Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar