12 november 2019

Julkort med glasburk

Till dagens julkort har jag kombinerat några gamla och några nya stämplar.

For todays Christmas cards I have combined some old and some new stamps.


Stämpelmotivet "Glasburk" är trevlig att dekorera och enkel att klippa ut..

The rubberstamp image "Glasburk" (glass jar) is great to decorate and easy to cut out.



 Två olika bakgrunder: stämpeln "Sliten rutig bakgrund" och ett papper jag köpt hos Gummiapan (Paper Pack Grunge). Jag har klippt ut bären från ett stämplat motiv, "Julkrans" (ni kan se det här nedanför).

Two different backgrounds: the stamp "Sliten rutig bakgrund" and a paper I bought at Gummiapan (Paper Pack Grunge). I cut the berries from a stamped image, "Julkrans" ( you can see it below).



Några andra bär från ett stämplat motiv (se nedan).

Some other berries from a stamped image (see below).



"Sliten rutig bakgrund" är en av mina favoritstämplar till olika bakgrunder.

"Sliten rutig bakgrund" is one of my favourite stamps for different backgrounds..




Här kan ni se vad jag använt.
Jag har även använt ett par olika God Jul-stämplar.

Here you can see what I used.
I also used some different God Jul-stamps.


Hoppas ni fick lite inspiration till era julkort!

Hope you got some inspiration for your Christmas cards!

/Karin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar