02 november 2019

Första julkorten

 Den här veckan bestämde jag mig för att börja med julkorten.

This week I decided to begin with the Christmas cards.



Jag har använt den nya stämpeln "Dekorerad julgran" och har färglagt med akvarellfärger.

I used the new stamp "Dekorerad julgran" and coloured the image with water colours.



Jag använde flera olika bakgrundspapper som inspiration till färgläggningen.

I used a lot of different backgroundpapers as inspiration for my colouring.



Hoppas ni fått lite inspiration till hur ni kan använda den här stämpeln. Motivet är enkelt och snabbt att färglägga.

I hope you got some inspiration how to use this stamp. The image is easy to colour.



Lycka till med dina julkort!

Good luck with your Christmas cards!

/Karin

1 kommentar:

  1. WOW, den stämpeln måste jag köpa!
    Tack för inspirationen:
    // Inga

    SvaraRadera