16 november 2019

Ho Ho Ho!

Har du fått julfeeling?

Överallt börjar julen synas.
Man kan inte missa det!
I affären, tv, radio, reklam, nätet.
Många har redan börjat att julpynta.

I år tänkte jag börja med mina julkort tidigare en vanligt.
Så idag visar jag på två enkla kort som man kan variera på många olika sett.
***

Have you got Christmas feeling?

Everywhere Christmas start to appeear!
You can't miss it!
In the shop, TV, radio, advertising, the Internet.
Many people have already started to decorating for Christmas
This year, I thought to start with my Christmas cards earlier a regular.
So today I show you two simple cards that you can very in different ways.


Jag har använt: NätTomteGod JulPaket stort = Fönster


Jag har använt: Glödlampa,
Merry Christmas is from the 2018advent calendar.

Hastalapasta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar