02 maj 2019

Nyheter på Trelleborgsträffen

Många underbara nyheter på Trelleborgsträffen. Naturligtvis köpte jag några av dem! Till dagens inlägg har jag använt två humlor i olika storlek och två blommor.

De finns inte i web-shopen ännu, men snart....

A lot of wonderful news at Trelleborgsträffen. Of course I had to buy some of them! For todays blogpost I used two new bumble-bee in different sizes and two flowers. 

You cant´t find them in the webshop yet, but soon....



Bakgrunden på den här tagen är ett gammalt papper som jag klsitrat på ett akvarellpaper. Färgerna är Distress Ink.

The background at this tag is an old paper glued at a watercolorpaper. The colors are Distress Ink.





Till detta har jag använt Prima vattenfärger.

For this one I used Prima Watercolor.



Detta är den största humlan. Mått 8x5 cm.

This is the largest bumble-bee. Measure 8x5 cm.


Stämplarna jag använt.

The stamps I used. 


Diesen jag använt.

The dies I used.


That´s all for today!
/Karin






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar