24 maj 2019

Mors dag och Sommarlov

Nu närmar sig Mors dag och skolavslutningar här i Sverige.
Morthers day and graduations is very soon upcoming here in Sweden.
 
Jag har gjort ett Mors dag kort till min mamma med texten "Det är din dag idag".
I have made a card to my mother with a Swedish text.
In English it means "It is Your day today"
 
 
Jag har satt 3D kuddar under ena blomman för att lyfta den samt 3D lack i själva blommorna.
I have 3D foam under one flower to lift it up and 3D glow in the flowers. 
 
Material:
 
 
Idag visar jag också tags till min sons pedagoger.
 De ska hänga på en liten gåva i samband med skolavslutningen.
Today I will also show you tags to my sons teachers.
They will be attached to a small gift on connected to the graduation.
 
Material:
 
//Nettan
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar