19 maj 2019

Ny i Design Team DT-Stine

Hej alle. 
Jeg er stolt og meget glad for at få lov til at være en del af dette spændende Design Team. Jeg gerne starte med at præsentere mig selv. Jeg hedder Stine Byager og har scrappet siden 2004. Jeg laver primært Kort og Lay Out's.  Jeg bor I Danmark ved Roskile på en lille gård sammen med min mand Karsten og vores hunde. Vores børn er voksne og de er flyttet hjemmefra. Min scrappestil er ifølge mine veninder "too much is not enough", så jeg kan have det lidt svært ved "Clean and Simple" stilen. Men jeg er klar på udfordringer.


Hello all . 
I am proud and very happy to become a part of this exciting Design Team and there I would like to start with  introducing my self. My name is Stine Byager and I have been a scrapbooker since 2004. I am primarely making Cards and Lay Outs. I live in Denmark near Roskilde, on a little farm with my husband Karsten and all our dogs. Our Kids have grown up and mowed away from home. My scrapbooking style are, according to my scrap friends: " Too much is not enough" , so I am not good at the "Clean and Simple" style, but I am so ready for a challenge.

Mit første indlæg er disse fire tag’s :
My first blog display are these 4 tags :


Jeg har brugt disse materialer :
I have used these materials:



Tak fordi du kigger med på bloggen . 
Thanks for checking put our blog . 
Stine  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar