22 oktober 2018

Lavendel

Lavendel är så vackert! Alltid fint att dekorera kort med.
Jag har gjort två tags och ett kort till dagens blogginlägg.
Jag har använt samma dies-set till alla och det är "Lavendelstrån".

Lavender is lovely! Always nice as carddecoration.
I made two tags and a card for todays blogpost.
For all of them I used the dies-set "Lavendelstrån".



"Large Old Tag" är en användbar dies. Storleken är 14x7 cm. Jag har stansat ut tagen i ett färgat mixed mediapapper. Stämplat lite med en textstämpel i bakgrunden.

"Large Old Tag" is a useful dies. The size is 14x7 cm. I used a coloured mixed mediapaper for the tag. A little bit of textstamping in the background.



Färgade lavendeln med Distress Markers.

Coloured the lavender with Distress Markers.



Den här tagen har jag skurit till av vanlig cartdstock.
Till bakgrunden använde jag en embossingfolder. Färger till bakgrunden är Distress Ink och Brilliance Lightning black.

I cut out this tag in common cardstock.
I used an embossingfolder to make the background. Colours for the background is Distress Ink and Brilliance Lightning Black.






Till det här kortet har jag använt en dies från setet "Double Stitch" för att göra ram och  bakgrund. Bakgrunden/ramen är färglagd med Distress Oxider.

I used one dies from the set "Double Stitch" to make the frame and background for this card. Colours for the background is Distress Oxides.




Här ser ni alla dies jag använt.

Here you can see all the dies I used.


Ha en underbar dag!

Have a wonderful day!

/DT-Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar