30 oktober 2018

Granar / Trees

Idag blir det granar i massor...
Today you will see trees...

På alla korten har jag använt:
On all the cards I have used:


Det första kortet är bara i silver (väldigt svårt att fotografera) och 
jag har blandat matt, blankt, silver glitter och svart/silverglitter.
On the first card I have only used silver (very hard to take a picture of) and
I have mixed matt, glossy, silver glitter and black/silver glitter.



Sedan gjorde jag ett med de stora granarna i regnbågens färger.
Granarna är infärgade med Distress Oxide.
Then I made a card with the big trees in rainbow colours.
The trees are coloured with Distress Oxide.


Jag färgade även in de små granarna och gjorde ett kort i kvistpapper.
I also coloured the small trees and made a card in craft paper.


Sedan lekte jag med Distress Oxiderna i grönt och färgade in ett papper samt skvätte vatten på det. Jag stansade ut en massa granar och monterade med 3D-kuddar.
Then I played with Distress Oxides in green on a paper and sprinkled some water on it.
I punched out a lot of trees and mounted them with 3D tape.



Övrigt som jag använt är:
Other things I have used are:


/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar