12 oktober 2018

Hang in there!

Halloj!


Idag tänkta jag visa lite idéer som jag gjorde på Trelleborgsträffen.
Jag har blandat både nya och gamla stämplar och dies..

Mitt första kort har jag använt mig av: Kylskåp,
 Servis, ( bara flaskorna) Sid & Hang in there!.
-------
Today supposed I show some ideas that I did on Trelleborgsträffen.
I have mixed both old and new stamps and dies.

My first card I have used me of: Refrigerator, 
Dinnerware ( just the bottles)Sid & Hang in there! 





På mitt andra kort har jag använt mig av: WTF (where’s the food)
och till sist Robin med Dies till Robin.
--------
On my sekond card I have used: WTF (where's the food)
Cacti on the row and the dies to the Mini Cacti, Plant 
and finally Robin whith the dies to Robin 



Mitt tredje kort har jag gjort av: Mickel RävBjörkstammar
Tillykke ( Grattis på Danska), Textbanner,  & Små kvistar.
---------
My third card I have med by: Mickel fox, birchtrunk,
Tillykke ( Congratulations on Dansh, texbanners & small twigs.


Till sist ska jag visa ett kort jag gjorde i helgen.
Jag har lekt med Skuttande Enhörning,
Molnset & enfärgat papper från Rosa serie.
-------------
Finally, I will show a card I made this weekend.
I have been playing with the Leaping Unicorn,
Saunter Unicorn & The Proud Unicorn,
Cloud set & plain papper from the pink series.


Detta va allt för denna gång!
Ha det bra!
--------------------
This was  all for this time!
Have a nice day!

Hastalapasta!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar