28 oktober 2017

Pingvinfnatt

Hej!

Så, jag har fått pingvinfnatt. Jag älskar de nya pingvinstämplarna med tillhörande dies! Det råkade bli så att jag stämplade upp, stansade ut och målade alla de nya pingvinerna, det gick inte att sluta när jag väl var i farten. Så här ser de ut:





Sen började jag göra kort med några av pingvinerna. Hann inte med alla, så resten får ni se nästa gång skulle jag tro. Men det blev i alla fall sex stycken CAS-kort.

Först två julkort i rött som ser ut så här:











Därefter blev det två vinterkort i blått, med Gummiapans blå pappersserie och textstämplarna "Snow much fun" och "Vinterhälsningar":










Och slutligen två små (7x7 cm) söta kort med pingvinerna och stämplarna "You're one of a kind" och "Hipp hipp hurraaaa!!!!", bara för att:








Det var allt från mig för idag, tack för att ni tittade in. Vi ses snart igen!

// DT-Eja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar