30 oktober 2017

På scrapträff / On a scrap event

För ett tag sedan var jag på scrapträff med Jeanette så jag tänkte visa de korten jag gjorde då.
A while ago I was on a scrap event with Jeanette so I will show you the cards I did then.

Temat för träffen var "Galen Jul" och det fanns 6 utmaningar som jag faktiskt deltog i.
The theme for the event was "Crazy Christmas" and there were 6 challenges that I actually did.

Första kortet var ingen utmaning utan jag ville testa den nya fina änglavingar diesen.
Jag använde även Maria och en tysk text.
The first card was no challenge but I wanted to try the new angel wings dies.
I also used Maria and a german text.



Nästa kort var till utmaningen "ett julkort med ett djur med tomteluva och
använd färgerna rosa, röd, gul, grön, blå och lila".
Jag använde grandies, får, tomteluva, scallop dies och text.
Next card was for the challenge "a christmas card with an animal with santa hat and
use the colours pink, red, yellow, green, blue and purple".



Sedan testade jag den nya grafiska grandiesen tillsammans med bakgrunddiesen och en text.
Then I tried the new graphical tree dies and the background dies and a text.



Ytterligare ett utmaningskort " Galen gran med röd kula".
Jag tycker rosa är galet på en gran och så fyllde jag skakfönstret med konstsnö
Another challenge card "Crazy tree with a red ornament".
I think pink is crazy on a tree and then I filled the shaker window with
artificial snow and shrink plastic snowmen.



Så var det dags för det värsta jag vet: Skissutmaning!
Jag har använt stora trolltomten, stjärndiesen och merry christmas dies och stämpel.
Then the worst I know: Sketch challenge!
I have used the big trolltomte, star dies and merry christmas dies and stamp.



Hoppas ni blivit upplysta nu, annars får ni hålla till godo med ett glödlampskort med fråga...
Hope you are enlightend now, otherwise enjoy this light bulb card with a question...



/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar