27 oktober 2017

Bus eller godis?

Trick or Treat?

Ingen har väl missat att det snart är Halloween?
I Sverige börjar det bli vanligare och vanligare att fira bland både unga och gamla.

För många börjar det efterlängtade höstlovet och det blir vinter tid på söndag.
Men så var den stora frågan: Bus eller godis?

Godis är gott!

Så mitt första kort är ett litet krya på dig kort.
Varför inte uppmuntra någon som ligger hemma och inte 
mår så bra med en liten godisbit och ett kort?

Jag har använt mig av:
Små prickigt papper från Mörk mandelfärgad serie
Mönstrat papper från  Beige serie
Stämpel: Mumie
Och sist men inte minst den snygga "Krya På Dig" diesen.


Men jag gillar bus också!
Så varför inte busa till det med ett halloween kort?

På mitt andra kort har jag använt mig av samma kille:Mumie.
Sen har jag stämplat : Sydd pumpa ,



Mönster papperet jag har använt är:Osymmetrisk rand – Mörk Mandel
Men om du tittar närmare ser du att jag har lekt lite 
med sträcken och ritat lite spindelnät och några små spindlar.

Det va allt för mig för denna gång.

Ha det gott!

Scrappa lugnt!

Hastalapasta!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar