17 januari 2017

Hello

Här kommer mitt första blogg inlägg för detta året. Ska bli så kul att se vad 2017 har att erbjuda. Tänkte börja med att visa två kort som är lika men ändå olika.

Here comes my first blog post for this year. It will be so fun to see what 2017 has to offer. Thought start by showing two cards that are similar, yet different.

Jag har använt mig av diesen Hello och på det ena kortet har jag använt det utstansade och på det andra har jag använt resterna av pappret som jag stansade i. Har även använt mig av diesen stitched rectangles och stitched squares på dom översta papperna. 

I am using dies Hello and on one card, I used the cut and on the second I have used the remains of the paper that I punched in. I have also used the dies stitched rectangles and stitched squares at the top papers.



Tack för titten. Ses snart igen.
Thanks for looking. See you soon.


~DT-Jenny S~

1 kommentar: