02 oktober 2021

Strukturpasta

Förra helgen hade jag en workshop med Neocolor II och Strukturpasta på Trelleborgsträffen.
Idag visar jag två av korten jag gjort som inspiration.

Last weekend I had a workshop with Neocolor II and Structure paste at Trelleborgsträffen.
Today I show you two of the cards I made as inspiration.





Jag har färglagt bakgrundspappret med Neocolor II. Bakgrunden till detta kortet har jag gjort med diesen "Vågig till GA SlimLine kort".
Mönstret är gjort med strukturpasta och stencil no 27.
Jag har också använt diesen "Champagneflaska med Glas".


I colored the backgroundpaper with Neocolor II. The background for this card is made with the dies "Vågig till GA SlimLine kort".
The pattern is made with Structure paste and Stencil no 27.
I also used the dies "Champagneflaska med Glas"



Här har jag gjort bakgrunden med diesen "Stitched Rectangle till GA SlimLine kort".
Mönstret har jag gjort med strukturpasta och stencil no 28.
Fjärilarna kommer från diesen "Litet Fjärilsset" och bladet är "Lagerhägg".

Here is the background made with the dies "Stitched Rectangle till GA SlimLine kort".
The pattern is made with Structure paste and stencil no 28.
The butterflies are from the dies set "Litet Fjärilsset" and the leaf is "Lagerhägg".


 

Han en härlig dag!

Have a nice day!

/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar