12 oktober 2021

Bottles with perfume, lotion etc.

En present med härliga saker till kroppen är perfekt. Gör ett passande kort med parfymflaska, bodylotion, tvål och annat.

A gift with tings for the body is perfect. Great to make a suitable card with perfume bottle, body lotion, soap and other things.


Jag har gjort ett kort och en tag som inspiration.

I made a card and a tag as inspiration.



Jag tycker spegeldiesen är underbar tillsammans med flaskorna. Jag har målat spegeln med guldfärg för att ge en lyxig känsla.


I think the mirror dies is lovely together with the bottles. I painted the mirror in gold for a luxury feeling.



Här har jag använt stencil no 19 och en textstämpel till bakgrunden.

I used stencil no 19 and a textstamp for this background.



Diesen jag använt.

 The dies I used.


Carpe diem!
/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar