22 oktober 2021

Julfönster

Jag älskar att göra julkort. När jag börjat kan jag inte sluta!

I love making Christmas cards. Once I have started I can´t stop!

Idag har jag gjort tre julkort där jag använt fönsterdiesen "Stallfönster" som bas.

Today I made three Christmas cards using the window dies "Stallfönster" as base.



Det lilla hjärtat är en dies från "Litet kakset".

The little heart is from the dies set "Litet kakset".




 Dies "Liten Skuttande Gnome".



Den söta gnomen "Liten Gungande Gnome" sitter i fönstret i stället för på gungan!

Här får ni en liten tjuvtitt på en av nyheterna vi visar på livesändningen/releasen måndag 25 oktober: "Järneksblad".

The cute gnome "Liten Gungande Gnome" sitting in the window instead of on the swing!

Here is a little sneak peek: the dies "Järneksblad" will be among the news/release on monday October 25.



 Missa inte alla spännande nyheter som vi visar live på Facebook den 25 oktober klockan 19:00

Don´t miss all exciting news with the first preview live on Facebook, October 25 at 19.00.

/Karin

1 kommentar:

  1. Jättefina kort och de små gnomerna är för gulliga😍

    SvaraRadera