31 januari 2021

Special people!

Idag kommer jag visa er två kort som skapats till speciella personer. Det första ska skickas till min bästa vän som jag inte haft möjlighet att träffa på väldigt länge. 

Today I will show you two cards created for special people. The first will be sent to my best friend who I have not had the opportunity to meet for a very long time. 

Jag har använt mig utav den superstöta pandan, finns flera olika sorters pandastämplar och alla är de fantastiska! Pandan fick ta plats bland bladen.

I have used the supersweet panda, there are several different kinds of panda stamps and they are all fantastic! The panda had to take its place among the leaves.




Det andra kortet är till min pappa. I fredags blev han pensionär efter över 40 år som brevbärare i Trelleborg. Vad passade bättre än den nya brevlådestämpeln och kuvertstämpeln. 

The other card is for my dad. This Friday, he retired after over 40 years as a postman in Trelleborg. What could fit better than the new mailbox stamp and envelope stamp.




Material

Ätande panda

Bladhörn

You mean the world to me

Brevlåda

Till en glad pensionär (annat typsnitt)

Brev i annan utformning

Rastetbakgrund

Die; rectangular nesting die!


~Emma~


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar