28 januari 2021

Flowers for those we love!



Blommor till dom vi älskar!


Snart är det "Alla hjärtans dag" och många har inte möjlighet att träffa sina nära och kära.
Då är väl ett litet kort inte helt fel?
Visa vad man känner för sina nära, kära, familj och vänner.

I år är blomsteramplar som man hänger i fönstret trendigt.
Så jag har funderat ett tag på hur jag skulle kunna förverkliga den idén på ett kort.

Jag tycker ju om att hitta nya användningsområden med mina dies och stämplar.
Tillslut kom jag på en idé.
***

Flovers for those we love!


Soon it will be "Valentine's Day" and many will not have the opportunity to meet their loved ones.
Then a card is not completely wrong?
Show how you feel about your loved ones, family and friends
.
This year, hanging flowerpot in the window is trendy.
So I've been thinking for a while about how I could put that idea into practice on a card.

I like to find new uses with my dies and stamps.
Finally I came up with an idea.
***

Jag använde min diamat dies / I used my diamond dies.












Dies:

  Stämplar/stamps:

Hastalapasta!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar