12 januari 2021

Ett fönster/ A window

 Idag har jag valt att göra ett kort med en av de nya fönsterdiesen.

Today I choosed to make a card with one of the new window dies.


Jag målade fönstret med akryl/metall färg.

I painted the window with acrylic/metallic paint. 


Till blommor, blad och kvistar hr jag använt Neocolor II Aquarelles.

For flowers, leaves and sprigs I used Neocolor II Aquarelle.


Blommorna jag använt är "Lavendelstrån". Men till det här kortet har jag använt dem som något annat - några andra blommor. Fritt fram för fantasin!

The flowers I used is Lavender (dies: "Lavendelstrån"). But for this card I think I used them as something else - some other flowers. Use your fantasy!


Hoppas du fick lite inspiration till att skapa med fönsterdiesen

Hope you got some inspiration how to use the window dies. 



Kram/Hugs
Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar