05 januari 2021

Lennart med vagnar & Bullet Journal

 



A Birthday card with Lennart,

who doesn't love that!?


Ett födelsedagskort med Lennart,

vem älskar inte det!?



The inside/insidan:


This is what I used/det här har jag använt:


Stamp/stämpel:

Dies:

As you can see I made an extra wagon for Lennart, to put his Aliens in

Som du ser så gjorde jag en extra vagn till Lennart, till hans Aliens.

--------------------------------------------------
 

Bullet Journal

I started 2021 with my Bullet Journal. I'll show you some pages once a month instead of the calendar 2020.
All BuJo's are different and personal. This is my third year with BuJo and I found a system that works for me. So I hope that you'll find something that you like.
-----

Jag startade 2021 med min Bullet Journal. Jag kommer att visa några sidor ur den varje månad istället för kalendern 2020.
Alla BuJo's är olika och personliga. Det här är mitt tredje år med BuJo och jag har hittat ett system som passar mig. Så jag hoppas att du hittar något som du gillar.



This is my Yearlog/det här är min årslogg:



Stamps/stämplar:

samt:




Monthly log/månadslogg:


Stamps/stämplar:

Weekly log/veckologg:


samt:


also two pages for birthdays/ även två sidor till födesedagar


Stamps/stämplar:



Take care!

Ta hand om dig!

Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar