20 augusti 2020

Flamingos

 Idag tänkte jag visa något som inte är riktigt klart men jag tyckte det var så kul att leka lite med en ny bakgrundsstämpel och lite "gamla" dies.

Today I will show you somethings that is not fully ready but I thought it was fun to play with a new background stamp and some "old" dies.

Jag valde att använda mitt stämpelverktyg så jag kunde färga in bakgrundsstämpeln i olika gröna nyanser.

I chose to use my stamping tool to be able to colour the back ground stamp in different green nuances.

Sedan stansade jag ut flamingona och färgade in dem i rosa distress ink.

Then I die cut the flamingos and coloured in pink distress ink.

Jag förberedde både ett par kort och ett par tags.

I prepared both a couple of cards and e few tags.

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar