31 augusti 2020

Inspired by DT-Karin

När Karin sände sin live blev jag så inspirerad! 
Jag plockade fram alla mina stämplar från serien Karins trädgård och började skapa - plötsligt blev färgläggning med akvarell så kul och helt plötsligt började jag använda alla fina blommor och blad stämplar som jag tidigare bara tittat och klappat på.

Karins live hittar ni här
Stämplarna från Karins trädgård hittar ni här

When Karin broadcast her live I was so inspired! I picked up all my stamps from the Karin garden series and started to create - suddenly coloring with watercolor was so fun and all of a sudden I started using all the nice flowers and leaves that I had just looked at before.

Karins live you will find here
Stamps from Karin garden serie you will find here


Materials

Stamps

Dies

~Emma~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar