16 april 2019

Student 2019

Invitation to graduate!

Jag är hemma och har påsklov denna vecka.
Ibland är det skönt att vara lärare.

Jag jobbar på gymnasium. Dagligen hör jag hur man planerar studenten.
Man planerar klänningar och kostymer, bal, balpar, frisyrer, bilar, naglar och fester.

Jag har fått önskemål om att göra inbjudningskort till en student.
Jag tänkte visa er hur man enkelt kan göra inbjudningar.

***

I'm at home and have easter break this week.
Sometimes it's nice to be a teacher.

I work at the gymnasium Daily I hear how to plan for the student.
Planning the dresses and costumes, prom, promcouple, hairstyles, cars, nails and parties. 

I have received requests to make invitations to a student.
I thougt I show you how you can easily make the invitations.

 
Stämplar: Magnoliakvist, mellanstor fjäril. Dies: Student, inbjudan.

Jag gjorde ett grattis kort till en student också.
Jag satte ihop en bokhög med en uggla och stansade ut en student mössa.

***

I made a congratulations card for a student also.
I put together a pile of books with an owl and punched out a student cap.


Stämplar: Stor Bosse, bokhög. Dies: Grattis, liten studentmössa, student, klassiskt alfabet.

Om 11 dagar är det ÄNTLIGEN Trelleborgsträffen!
Hoppas vi ses där!
***
If 11 days it's FINALLY Trelleborgsträffen!
We hope to see you there!


Hastalapasta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar